Ми цеглинки в руки взяли І місцями поміняли. Потім міцно їх з’єднали, Вгору високо кидали. Раз-два, не впускай, А швиденько заховай! (Беруть у кожну руку по одній цеглинці (2 ×4).) (Перекладають цеглинки з однієї руки в другу.) (Скріплюють дві цеглинки разом.) (Підкидають цю цеглинку вгору і ловлять.) (Ховають цеглинку у долонях або за спину.) Нам сопілочки заграли: «Ду-ду-ду!» Барабани загриміли: «Ту-ту-ту!» Ніжно скрипочки заграли: «Ті-ті-ті!» Піаніно зазвучали: «Ді-ді-ді!» На гітарі ми заграли: «Да-да-да!» І в долоні заплескали:«Та-та-та!» (Беуть одну цеглинку (2 × 4), підносять до губ, імітують рухи пальцями, чітко промовляючи звуки.) (Цеглинка у правій руці, ударяють нею по лівій долоні.) (Цеглинку тримають на плечі, як скрипку, пальцем другої руки імітують рухи смичка.) (Цеглинка лежить на столі, пальцями імітують гру на піаніно.) (Цеглинка у лівій руці, імітують на ній гру на гітарі.) (Цеглинка у лівій руці, ударяють нею по
"Цікавинки" під час карантину Карантинное Ребенковедение. Автор Світлана Ройз Мульттерапия. Общая техника безопасности: - Му льтфильм - вместе с родителями, а не вместо родителей. - Новые мультфильмы важно смотреть только вместе со взрослыми (а лучше - самим взрослым хотя бы знакомиться с темой) - До 2 лет - нет полезных мультфильмов. Есть более-менее безопасные и те, которые помогают немного отдохнуть родителям. - Мы не сможем забрать у ребёнка планшет - и, наверное, не нужно. Важно, чтобы весь мир в планшет не переместился. - Однозначно нет плохих и хороших мультфильмов - есть те, которые не соответствуют возрасту и те, которые ребёнок смотрит сам. - Каждый мультфильм может быть для конкретного ребёнка (или взрослого) как исцеляющим, так и травматичным. (поэтому важно быть рядом и наблюдать за реакциями ребенка) (Порядок мультфильмов не по значимости. Буду дополнять. Описание, конечно, субъективное. Старалась писать о «дополнительных» смыслах. Все мультфильмы с
Комментарии
Отправить комментарий