LEGO


Методичний посібник "Шість цеглинок в освітньому просторі школи"

https://drive.google.com/drive/my-drive



Методичний посібник "Гра по-новому, навчання по-іншому"



Фільм "Історія виникнення конструктора ЛЕГО"

https://drive.google.com/drive/shared-with-me


Авторські вправи з конструктором LEGO

1. Розвиток мовлення

Матеріали: цеглинки  LEGO DUPLO різних кольорів та форм у достатній кількості, кольорові зображення овочів, аркуші паперу формату А4 коричневого чи зеленого кольору.
Лексична тема «Овочі».
Вправа 1
Цеглинки розкладають у довільному порядку та вільному доступі перед дітьми.
Запитання та завдання дітям:
·         Які овочі ви знаєте?
·         Знайдіть цеглинку, схожу на огірок (помідор, моркву…).
·         Які ще овочі можуть бути такого само кольору, як помаранчева цеглинка?
·         Цеглинки яких кольорів у вас залишились? Чи існують овочі білого кольору? Які? А коричневого?
·         Чи існують овочі блакитного кольору? А що буває блакитним?
Вправа 2
Педагог пропонує дітям: «Посадімо з вами город. Візьмемо грядку (аркуш паперу) та посередині посадимо помаранчеву моркву. Вгорі над морквою посадимо огірочки. Якого вони кольору? А який червоний овоч ми можемо посадити внизу грядки? Місце для біленького часнику та коричневої картоплі ви можете обрати самі. Де ви посадили часник? А картоплю?» (Педагог промовляє та показує порядок розташування цеглинок відповідного кольору.)
Вправа 3
Завдання для роботи в парах: оберіть цеглинки однакового кольору. На які овочі вони схожі кольором? Чому ви обрали саме такий колір?
Вправа 4. Гра «Яка цеглинка зникла?»
Педагог запитує: «Що ми можемо приготувати з овочів? Я хотіла приготувати борщ та салат, але якихось овочів бракує!» Педагог виставляє цеглинки та промовляє: червоні томати, помаранчева морква, зелений огірочок, білий часничок та коричнева картопля. Діти заплющують очі, педагог ховає одну з цеглинок, діти відгадують, якої саме цеглинки-овоча бракує.
Вправа 5
Щоб зібрати цеглинки після завершення заняття можна запропонувати дітям привезти всі овочі до овочесховища (коробки, у якій зберігається конструктор).

2. Навчання грамоти

Завдання
1. Визнач та покажи за допомогою цеглинок кількість звуків у слові.
2. Визнач та покажи за допомогою цеглинок кількість складів у слові.
3. Візьми стільки цеглинок, скільки складів у слові.
4. Визнач та покажи за допомогою цеглинок кількість слів у реченні.
5. Якщо почуєш звук [р], то підійми червону цеглинку, а звук [л] — зелену.
6. Виклади з цеглинок літеру...

3. Вправи для розвитку орієнтування у просторі

1. Постав цеглинку на праву (ліву) руку, підніми цеглинку догори.
2. Поклади цеглинку посередині аркуша; праворуч; ліворуч; угорі; внизу аркуша. (Цю вправу можна обіграти: розташування цеглинок пов’язати із садінням городу, розташуванням зірок у небі, слідами тварин, будь-чим, що зацікавить дитину.)
3. Створи із цеглинок картину на аркуші.
4. Побудуй будиночок для тваринок.
Педагог пропонує дитині взяти базову пластину для LEGO (наприклад, 8 × 8).
Інструкція. Ліворуч по краю пластини постав два прямокутники зеленого кольору, праворуч ― два прямокутники синього кольору, позаду ― два квадрати жовтого кольору. Зверху постав таку само пластину. На першому поверсі житиме мишка. На другому поверсі — лисичка.

4. Формування фонематичного сприйняття

1. «Повтори ритм». Відстукування ритму цеглинками.
2. Вправа для дихання «Повітряні перегони». За допомогою дихання перемістити  цеглинку з одного кінця столу до іншого (можна виконувати цю вправу на швидкість).

5. Фізкультхвилинки з LEGO

Руханка
Діти беруть одну цеглинку.
1. Знайди дитину з цеглинкою такого саме кольору, як у тебе, і стань поруч із нею.
2. «Сині», поміняйтеся місцями із «жовтими», а «зелені» — із «червоними».
Діти беруть кілька цеглинок.
3. Підійміть руку вгору із зеленою (червоною, …) цеглинкою!
4. Хто швидше перенесе та збере цеглинки?

Комментарии

  1. Цеглинки LEGO - це не просто гра, а методи роботи, вправи, цікавинка на будь-яких уроках! Не кожен одразу зорієнтується, як правильно включити їх у свою повсякденну роботу.
    Ці посилання значно спрощують роботу вчителя з використання LEGO!
    Дякуємо за інформацію!!)

    ОтветитьУдалить
  2. Дякую за публікацію цікавого матеріалу. Буду користуватися із задоволенням

    ОтветитьУдалить
  3. Ваші вправи з цеглинками ми використовуємо вже з середьою ланкою, дякуємо за них від учителів і учнів. Навчання стає цікавішим !!!

    ОтветитьУдалить

Отправить комментарий

Популярные сообщения из этого блога

ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКИ